tirsdag 28. august 2018

Drivhusvalget falt på Juliana

Drivhuset som jeg har valgt er et Juliana Premium 13 m2 med sorte profiler. Jeg valgte dette fordi jeg først og fremst synes det er vakrest! Solide profiler og andre nyttige detaljer som dobbel stalldør og takrenner var også medvirkende. Det at jeg har to naboer som har valgt samme type var en bekreftelse på at dette må være et godt valg.

Jeg hadde bestemt meg på forhånd for denne typen, men det fantes flere forhandlere. Jeg dro derfor til Hagemessa på Lillestrøm i april og sammenlignet tilbud og slo til på dem som ga meg best service og ga et generelt godt inntrykk. Det ble Tilboligen. Her fikk jeg drivhuset på 13 m2 med 3 mm herdet glass inkludert 4 automatiske vindusåpnere, en drivhushylle og sokkel til en totalpris på 39 000 inkl. frakt. Drivhuset ble levert helt og fint og på det tidspunktet jeg ønsket.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar