søndag 11. august 2013

Ny hageport

Jeg har fått en hageport av mamma, og idag var det klart for montering! Haavar hjelper til...

Underveis ble hageporten omgjort til en ubåt....!?
Men så kom den seg opp på plass etterhvert. Den har fått plass på nordsiden av huset, mellom bøkehekken og husveggen. Jeg vil plante noen klatreplanter som kan vokse oppover den etterhvert.
Den stod først litt skjevt. Så jeg spadde opp noen torv-biter jeg uansett skulle ta opp for å lage mer bed et annet sted i hagen og la dem under- så fikk jeg fiks ferdig plen som lå litt høyere.

1 kommentar:

  1. Hei Elin!

    Ina Myrstad fra Nordisk Film TV her. Jeg skulle gjerne ha pratet litt med deg angående et hytt hageprogram vi skal lage i samarbeid med TV 2. Kan du kontakte meg på ina.myrstad@nordiskfilmtv.com så snart du har mulighet?

    SvarSlett