onsdag 29. juli 2009

Drømmen oppfyllt!

Ha! Jeg har fått drømmen oppfyllt! Det hadde jeg aldri trodd. Anders gikk med på å ta Haavar to dager for at jeg skulle kunne legge belegningsstein og lage sandkasse. Særlig om det tar to dager, men jeg fant ut at jeg bare måtte begynne, for da var jeg jo nødt til å få lov å gjøre det ferdig!

Nå er sandkassa der, med bølger og mast i all sin pryd. Hytte under tujaen med egen inngang via sandkassa. Balansestokker og benker og trinn. Masse moro å finne på der i åra framover!

Belegningssteinen ligger også fint på plass. Nå gjenstår bare fugesand og en siste komprimering - om det bare kunne slutte å regne! Det er nemlig viktig at det er tørt når man holder på med fugesanden, den er jo nesten som mel. Og alt dette i løpet av 1,5 uke. Jeg er kjempefornøyd - og veldig sliten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar